Min onsdag ''och'' torsdag :D ;P

Hejhej :D Kunde inte blogga igår :p Var inte hemma, vid 1 tiden gick jag till min brorsa fredrik xP han har en ny lägenhet så jag ville se hur den såg utt ;) Hans tjej e gravid  , den här veckan typ ska bebisen  komma uttt,, :D Blir faster då men e redan moster me ;) Kuuuul :)<333
Sen sov jag i kin kusins lägenhet bor typ vid min brosa x) Men sov där med min andra kusin de va hon som fråga om jag ville , o jag ville de ,, :) Va kul :P Titta på tv,  åttt godis o lyssna på musiik  :P
Pappa fråga om jag ville åka bil hem xD så jag åkte hem vid 2 ;) va utttee o vänta ganska länge xd frös ihjäl*o.o
Men nu så har vi plockat bor julgranen o tagit bor alla julsaker ,, :P Julen e över nu' kan de inte va vintern som e över -.-? Sluta snöaa fö fan -.- snöar ju hela tiden  >:I Kalllt*!





 Snart börjar skolan igen då ;I Ganska tråkiit' jobbigt o stiga upp så tidigt xd -.- kmr döö!







                                    Hejdå ''inge mer o skriva om'' xD Pözzar o krammmar ;)*





          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0