:> Min måndag :P

Hejhej :D! Har inte hunnit skriva idag,, elr hadde inga pengar kvar på mobben xD Men nu så sitter jag 'hemma' ;) Åkte hem runt 5 typ :S Efter frukosten idag så , tog vi på oss kläder jackor o sånt' xP Vi skulle åka pulka :DD Haha de va ju ganska kul var första gången på länge fö mej xD o första gånge iår :P,, Åkte med liam i mitt knä nåra gånger ;) sista gången innan vi skulle åka så gled vi av pulkan , fast de va en ´rund pulka utan kanter typ elr vad man ska sägah xD När jag koom heemm så blev min lilla pufffsötnos glaad :D!! Busan <3 min kisssee ;D o våran hund me ;) <33 bah hoppa upp i mitt knä fort jag satt ner xd ,, Just nu sitter jag vid datan bah o titttar på tv o myyssser me busan ;) <33 Imorgon så ska man nog va me emma ;) kompis* :P tror jag o.o Får veelllh hopppas ;) Har inget mer o skriva :S typ xP :< men skriver imorn igen :P ellr senare ikväll om de inte blir mer ikväll,, så Godnatt på er ;) <33 Hejdåå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0