Lite onödigt fakta x)

Är inte lång o.o Mörkt hår (brunt) och långt ;) Sminkar mig xDinte som en fjortizz daaaah xD Hatar vintern -.- Älskar sommar o höst :) fyller år 25 okt ;) Sportar eller sånt typ gör jag inte ;) Msn har jag ;) Bdb har jag men aldrig inne -.- det suger Har fb men är typ inte inne där Skolan är det tråkigt :) xD men lite kul kan det bli ibland ;)o.o Bor i radhus typ eller hur man kallas det :s men det är iaf inte lägenhet Måste ha minst 2 kuddar för att sova typ xD Data beroend kan man säga typ ;) Har svårt för att slänga saker som jag hadde när jag var liten xd typ som leksaker xDså spar allt typ ;) FåR månadspeng Gillar inte när nån går in i mitt rum om jag inte är hemma xd Det var lite onödigt fakta x)

Kommentarer
Postat av: ;)

Spar beroend med :p ganska drygt xD eller hur man säger xD

2011-01-02 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0